Safeshops Certificatie Keurmerk BungalowSpecials
Klantendienst BungalowSpecials

Le Bochetay Vakantiepark

Rue Trou du Renard 9, B-5377, Somme-Leuze, België

Bekijk op kaart

Bungalowpark omschrijving

Het vakantiepark Le Bochetay is rustig gelegen in het mooie gebied van Heure in het Belgische Namen. Het park is een ideaal startpunt voor wandel- en fietstochten en een bezoek aan Durbuy.

Highlights

  • Heuvelachtig landschap
  • Sportvelden
  • Druipsteengrotten van Rochefort
  vanaf128,80
6

Dit is de laagste prijs voor de komende 4 maanden voor Le Bochetay.

Deze prijs geldt voor 6-persoons bungalow Bochetay, met als eerste aankomstmogelijkheid 24 november 2017, Kort weekend, 2 nachten en 6 volwassenen.

Inclusief:
Eindschoonmaak
Exclusief verplichte toeslagen:
• Milieuheffing Park 1,- per persoon per nacht
• Reserveringskosten 18,50 per reservatie
  30,50 per reservatie
Inclusief verplichte toeslagen komt de totaalprijs op  159,30  (128,80 (accomodaties ) + 30,50 (verplichte toeslagen))

Gebaseerd op 6 personen (volwassenen, kinderen en/of babies) en 1 accommodatie(s).

Het is een rustig gelegen en netjes onderhouden park. Anoniem - Krimpen aan de Lek - Nederland - 25 augustus 2015

Veelgestelde vragen over het bungalowpark

Park

Kan ik eerder inchecken dan staat aangegeven? Nee, dit is niet mogelijk.

Wat zijn de openingstijden van de receptie? De receptie is geopend van 00:00 tot 24:00.

Is het park rolstoelvriendelijk? Nee, het park is niet geschikt voor mindervaliden.

Accommodatie

Beschikt de accommodatie over een eigen parkeerplaats? Er zijn geen accommodaties die beschikken over een parkeerplaats.

Zijn huisdieren toegestaan in de accommodatie? Huisdieren zijn toegestaan in alle accommodaties.

Zijn er rookvrije huisjes beschikbaar? Roken toegestaan ​​in alle accommodaties.

Zijn er accommodaties beschikbaar voor minder validen? Er zijn geen geschikte accommodaties voor mindervaliden.

Kan ik een voorkeur opgeven voor de ligging van de accommodatie? Nee, u kunt geen voorkeur opgeven voor de ligging van de accommodatie.

Is het mogelijk dat er een baby in de accommodatie verblijft? In alle accommodaties is het mogelijk dat baby's verblijven.

Zijn er huisjes beschikbaar met een open haard? Er zijn geen accommodaties die beschikken over een openhaard.

Ligging

Hoe ver ligt het park ten opzichte van het openbaar vervoer? Het dichtstbijzijnde trein station is "Marloie" en ligt op 13 km van het park

Faciliteiten

Is er een restaurant op het park aanwezig? Het park beschikt over de volgende restaurants:
- Restaurant

Beschikt het park over een subtropisch zwemparadijs? Nee, het park beschikt niet over een subtropisch zwemparadijs.

Is er een supermarkt aanwezig op het park? Er is geen supermarkt aanwezig.

Wat voor faciliteiten zijn er voor kinderen? Het volgende is aanwezig:
- Speeltuin

Kan ik fietsen huren op het park? Nee

Beschikt het park over vismogelijkheden? Nee

Welke sport- en spelactiviteiten zijn er op het park aanwezig? Het volgende is aanwezig:
- Tennisbaan buiten
- Sportveld(en) voor diverse sporten
- Tafeltennis
- Jeu de boules

Is er (draadloos) Internet aanwezig op het park? Nee, er is geen wifi in het park aanwezig.

Beschikt het park over wellness-faciliteiten zoals een Sauna? Het park beschikt niet over wellness faciliteiten.

Veelgestelde vragen over de reservatie

Top 10 veelgestelde vragen

Hoe gaat de reservatie in zijn werk? Heeft u een bungalowpark of accommodatie gevonden die aan uw wensen voldoet? Dan kunt u deze zelf via de website reserveren of contact met ons opnemen.

Wilt u via de website reserveren? Kies dan het bungalowpark en het accommodatietype op de door u gewenste datum en klik op reserveer. Volg alle stappen en uw reservering is zo gemaakt. Binnen een half uur na het reserveren (zowel via het internet als telefonisch) wordt er een e-mail naar u gestuurd ter bevestiging. Het reserveringsnummer geldt als bevestiging. 

Geen bevestiging ontvangen? Neem dan contact met ons op.


Wanneer ontvang ik een bevestiging van mijn reservatie? Binnen een half uur na het reserveren ontvangt u een bevestiging op het opgegeven e-mailadres. Wanneer u binnen een half uur geen e-mail ontvangen hebt, controleer dan uw ongewenste mail. Mocht ook in uw ongewenste mail de bevestiging niet te vinden zijn, dan raden wij u aan direct contact met ons op te nemen. Om u snel te kunnen helpen is het van belang om de volgende gegevens bij de hand te houden:

* de naam waarop de reservatie is gemaakt;
* de naam van het bungalowpark;
* de aankomstdatum;
* het reservatienummer (indien bekend).

Is een reservatie naderhand nog te wijzigen? Om een reservatie te wijzigen (bijvoorbeeld naar een andere aankomstdatum) dient u contact op te nemen met onze Service Desk via ons lokale telefoonnummer dat u in uw reservatiebevestiging vindt. Voor gebruik van dit lokale telefoonnummer worden (buiten de kosten van uw telefoongebruik) als vanzelfsprekend geen kosten in rekening gebracht. Wijzigingen zijn altijd op aanvraag en alleen mogelijk indien het bungalowpark hiervoor akkoord geeft. 

BungalowSpecials berekent geen wijzigingskosten. Wel kan het zijn dat het park een extra bedrag in rekening brengt (afhankelijk van het soort wijziging). Mocht het park kosten rekenen, dan worden de kosten vanzelfsprekend altijd met u overlegd.

Hoe kan ik een reservatie annuleren? Via een link in de bevestigingsmail kan de betreffende reservatie worden geannuleerd. Indien u deze e-mail niet hebt bewaard of alleen een bevestigingsbrief hebt ontvangen, kunt u contact met onze Service Desk opnemen.

Let op: het bungalowpark zal in de meeste gevallen annulatiekosten in rekening brengen. De hoogte van het verschuldigde bedrag is afhankelijk van het termijn waarop u annuleert. Wij adviseren om deze reden altijd om bij het maken van een reservatie een annulatieverzekering af te sluiten. Wij adviseren u tevens telefonisch contact op te nemen met onze Service Desk om te informeren of de reservatie gewijzigd kan worden naar een nieuwe datum.

Wat is het verschil tussen annulatievoorwaarden en een annulatieverzekering? Alle bungalowparken hanteren annulatievoorwaarden en deze verschillen per bungalowpark. In deze voorwaarden staat vermeld wanneer het bungalowpark kosten in rekening zal brengen bij een annulatie. Een annulatieverzekering is een verzekering tegen financiële schade ten gevolge van het annuleren van een boeking. Wanneer u bij een annulatie een rekening van het bungalowpark ontvangt kunt u deze, mits de annulatie onder de annulatievoorwaarden valt, declareren bij Allianz Global Assistance.

Prijzen en beschikbaarheid van accommodaties kunnen per dag verschillen; hoe kan dat? De prijzen van de aangeboden accommodaties zijn opgebouwd uit flexibele tarieven. Bungalowparken kunnen 24 uur per dag hun prijzen en beschikbaarheid aanpassen op BungalowSpecials.be. Afhankelijk van de beschikbaarheid kunnen de bungalowparken nog een prijswijziging toepassen op het huidige tarief. De actuele prijzen en beschikbaarheid vindt u terug op de detailpagina van het betreffende bungalowpark.

Hoe kan ik BungalowSpecials.be contacteren? De Service Desk is 7 dagen per week geopend. Kijk hier voor openingstijden en contactmogelijkheden. 

Kan ik een bungalow met een speciale voorkeur reserveren? Het is bij ieder bungalowpark mogelijk een speciale voorkeur door te geven. Bijvoorbeeld voor een specifieke ligging, de aanwezigheid van faciliteiten voor mindervaliden of de voorkeur voor een rookvrije en/of huisdiervrije accommodatie. De mogelijkheden hiervoor verschillen per bungalowpark en accommodatietype. Wij raden u daarom aan om bij een speciale voorkeur onze Service Desk te contacteren via het contactformulier. Onze medewerkers kunnen zo de mogelijkheden voor uw specifieke wensen nagaan.

Wanneer moeten de verblijfskosten van mijn reservatie worden betaald? De betalingsvoorwaarden verschillen per park. Zo kan het park u vragen het gehele bedrag als voorschot te betalen, een aanbetaling te doen of het volledige bedrag pas bij aankomst af te rekenen. Als u vragen heeft over de betaling, kunt het beste direct met het vakantiepark contact opnemen. De contactinformatie van het park kunt u vinden onder 'parkinformatie' op de website en op de boekingsbevestiging die u van ons heeft ontvangen. 

Kan ik mijn huisdier meenemen? Ieder bungalowpark heeft zijn eigen beleid met betrekking tot huisdieren. Sommige bungalowparken laten geen huisdieren toe en in andere gevallen hangt dit af van het geboekte accommodatietype. Daarnaast wordt er in de meeste gevallen een vergoeding gevraagd voor het meebrengen van een huisdier. De kosten hiervoor vindt u terug op de detailpagina van het betreffende bungalowpark en accommodatietype. Neemt u een huisdier mee? Meld dit dan altijd bij uw reservatie om problemen (of extra kosten) ter plaatse te voorkomen.

Voor meer informatie over de huisdiertoegankelijkheid van het bungalowpark van uw keuze kunt u contact opnemen met onze Service Desk via het contactformulier.

Reservatie

Hoe gaat de reservatie in zijn werk? Heeft u een bungalowpark of accommodatie gevonden die aan uw wensen voldoet? Dan kunt u deze zelf via de website reserveren of contact met ons opnemen.

Wilt u via de website reserveren? Kies dan het bungalowpark en het accommodatietype op de door u gewenste datum en klik op reserveer. Volg alle stappen en uw reservering is zo gemaakt. Binnen een half uur na het reserveren (zowel via het internet als telefonisch) wordt er een e-mail naar u gestuurd ter bevestiging. Het reserveringsnummer geldt als bevestiging. 

Geen bevestiging ontvangen? Neem dan contact met ons op.

Is het ook mogelijk om direct bij het bungalowpark te reserveren? Nee, de promo's op BungalowSpecials.be zijn alleen via deze website te reserveren. Wij bieden vele accommodaties tegen de laagste prijs. Bekijk alle voordelen op de pagina met beloftes van BungalowSpecials.be.

Is het mogelijk om meerdere verblijfsperiodes achter elkaar te reserveren? Ja, dit is mogelijk. Wanneer deze optie niet beschikbaar is op de website, kunt u contact opnemen met onze Service Desk via telefoonnummer 078-48 41 72 (lokaal tarief).

Wat houdt 'reservatie op aanvraag' in? Enkele accommodaties zijn niet direct te boeken en daarom uitsluitend op aanvraag te reserveren. Wilt u een accommodatie op aanvraag reserveren? Dan ontvangt u binnen 24 uur een bevestiging of uw reservatie definitief doorgaat. Dit hangt af van de beschikbaarheid van het bungalowpark.

Bij iedere accommodatie staat duidelijk aangegeven of deze direct te reserveren is of op aanvraag gereserveerd moet worden.

Waar kan ik terecht met vragen over de beschikbaarheid van een accommodatie? De actuele beschikbaarheid kunt u via onze website controleren op de detailpagina van het door u gekozen bungalowpark. De beschikbaarheid van een accommodatie kan per dag, zelfs per moment, verschillen. Wij raden u aan om bij vragen over de beschikbaarheid contact op te nemen met onze Service Desk.

Is het belangrijk om de aankomsttijd door te geven bij de reservatie? Gereserveerde accommodaties zijn op de dag van aankomst tot 18.00 uur gegarandeerd, tenzij anders is aangegeven. Indien u op de dag van aankomst na 18.00 uur in het bungalowpark arriveert, dient u het parkpersoneel hiervan voortijdig telefonisch op de hoogte te stellen. Zo kunnen zij de accommodatie vasthouden. Wanneer er al een aankomsttijd bekend is, dient u dit vroegtijdig aan te geven.

Op de meeste bungalowparken is de receptie de gehele dag geopend. Er zijn echter ook bungalowparken waar de receptie een beperkt aantal uren is geopend. Dit geldt met name voor de avonduren. Kijk op de bevestiging die u van het park ontvangt naar de openingstijden van de receptie.

Vanaf welke leeftijd kan ik reserveren? De minimum leeftijd voor het boeken van een reservering is altijd 18 jaar, en in een aantal uitzonderingen 21 jaar. In het laatste geval wordt dit op de parkpagina extra vermeld.

Is het toegestaan om in groepsverband op het bungalowpark te verblijven? Wanneer u in groepsverband op het bungalowpark van uw keuze wilt verblijven (bijvoorbeeld met uw voetbalteam of vriendengroep) dient u dit voorafgaand aan het maken van de reservatie melden. Of het verblijf in groepsverband is toegestaan is afhankelijk van het bungalowpark. Op de detailpagina van het door u gekozen bungalowpark wordt aangegeven of het bungalowpark het verblijf van groepen jongeren accepteert.

Het kan zijn dat voor bedrijven andere voorwaarden gelden dan voor particuliere boekingen. Hierbij moet gedacht worden aan maximaal 1 klant per kamer, verplicht afnemen van eindschoonmaak en een maximum periode van boeken. Indien van toepassing, zal het park hier na boeken over informeren.
Indien u als groep (niet in familieverband) op het park verblijft, kan het park een extra borg verzoeken.

U kunt voor meer informatie contact opnemen met onze Service Desk. 

Prijzen

Worden de prijzen bij BungalowSpecials.be per persoon of per accommodatie berekend? De huurprijzen worden via BungalowSpecials.be per accommodatie weergegeven. Enkele verplichte en optionele toeslagen worden echter wel per persoon berekend. De totale prijs van uw verblijf is dus afhankelijk van het aantal volwassenen, kinderen en baby’s die in de accommodatie zullen verblijven. De getoonde vanaf prijzen zijn inclusief btw, exlusief reservatiekosten, verplichte toeslagen per persoon (per nacht) en een eventuele toeristenbelasting. De totale prijs wordt in een prijsopbouw berekend in de eerste stap tijdens het reservatieproces.

Welke extra kosten worden er nog berekend bij de reservatie? Naast de huurprijs van de bungalow en eventuele verplichte toeslagen zoals schoonmaaktoeslag, bedlinnen, toeristenbelasting en overige heffingen worden er per reservatie reservatiekosten in rekening gebracht. De hoogte van deze reservatiekosten is afhankelijk van het door u geboekte bungalowpark.

De getoonde prijzen zijn exclusief een eventueel af te sluiten annulatieverzekering. Daarnaast zijn er per bungalowpark optionele extra’s bij te boeken zoals het opmaken van de bedden, eventuele huisdiertoeslagen en overige extra’s zoals een kinderbox of kinderstoel.

Zijn belastingen bij de kale huurprijs van de accommodatie inbegrepen? Doorgaans zijn de getoonde huurprijzen exclusief toeristenbelasting en overige heffingen, zoals schoonmaakkosten en milieuheffingen. De kosten hiervan variëren per bestemming en/of bungalowpark. De getoonde huurprijzen zijn inclusief BTW. Meer informatie over de hoogte van de verplichte toeslagen vindt u terug op de detailpagina van het betreffende bungalowpark. Daarnaast wordt in de prijsopbouw van uw reservatie een overzicht getoond van de totale kosten van uw reservatie.

Toeristenbelasting

Gemeentes kunnen belasting opleggen aan bezoekers van de gemeente, die daar niet inwonend zijn. Dit wordt ook wel toeristenbelasting genoemd. Deze belasting wordt niet direct aan de gemeente betaald, maar wordt gerekend door het bungalowpark waar u verblijft. Het bungalowpark betaalt vervolgens de belasting aan de gemeente. Toeristenbelasting is niet van toepassing als u inwoner bent van die gemeente. 

Of er toeristenbelasting wordt gerekend, is afhankelijk van de bestemmingsgemeente. Vele gemeentes rekenen een toeristenbelasting per persoon per nacht. De hooge van deze belasting varieert per bestemming en/of bungalowpark. De getoonde prijzen op BungalowSpecials.be zijn exlusief een eventuele toeristenbelasting. Meer informatie over de hoogte van de eventuele extra belasting vindt u terug op de detailpagina van het betreffende bungalowpark.

Gemeentes kunnen toeristenbelasting per persoon per nacht rekenen, maar het is ook mogelijk dat de belasting per accommodatie, per nacht of per reservatie gerekend wordt.   

Worden er reservatiekosten berekend? Ja, voor elke resevatie worden er reservatiekosten in rekening gebracht. De hoogte van deze reservatiekosten is afhankelijk van het door u geboekte bungalowpark. Deze kosten betaalt u, net als de rest van de reservatiesom, aan het door u geboekte bungalowpark. U betaalt de reservatiekosten dus niet rechtstreeks aan BungalowSpecials.be.

Prijzen en beschikbaarheid van accommodaties kunnen per dag verschillen; hoe kan dat? De prijzen van de aangeboden accommodaties zijn opgebouwd uit flexibele tarieven. Bungalowparken kunnen 24 uur per dag hun prijzen en beschikbaarheid aanpassen op BungalowSpecials.be. Afhankelijk van de beschikbaarheid kunnen de bungalowparken nog een prijswijziging toepassen op het huidige tarief. De actuele prijzen en beschikbaarheid vindt u terug op de detailpagina van het betreffende bungalowpark.

Wanneer krijg ik mijn waarborgsom terug? Bij sommige bungalowparken wordt om een waarborgsom gevraagd. De hoogte van de eventuele waarborgsom kunt u terugvinden in de factuur die u van het bungalowpark ontvangt. Wanneer de accommodatie conform de schoonmaakvoorschriften van het bungalowpark is achtergelaten en er geen bedragen of schade meer openstaan bij het park, stort het bungalowpark de waarborgsom zo snel mogelijk terug op uw rekening. Doorgaans ontvangt u de waarborgsom uiterlijk 14 dagen na afloop van uw verblijf.

Kom ik in aanmerking voor korting op de huurprijs? Bij sommige bungalowparken is een “seniorenkorting” of “jonge gezinnen korting” van toepassing. Wanneer dit het geval is, wordt er bij het reserveren van de accommodatie om de geboortedatum van de jongste- of oudste persoon uit het reisgezelschap gevraagd. Vervolgens wordt de exacte korting berekend. Daarnaast is er in enkele gevallen, afhankelijk van de periode waarin u boekt, een vroegboekkorting van toepassing. De exacte hoogte van de korting op de huurprijs wordt weergegeven in de prijsopbouw van uw reservatie en is zichtbaar zodra u het correcte aantal personen invoert.

Specials en kortingen

Wat zijn (Korting)Specials? BungalowSpecials biedt zo veel mogelijk korting en voordeel aan, speciaal voor u. Deze unieke aanbiedingen zijn speciaal voor u geselecteerd en heten daarom dan ook Specials. Deze acties bestaan bijvoorbeeld uit een torenhoge last minute korting, de gegarandeerd laagste prijs voor uw bungalow of een gratis verblijf voor uw huisdier(en). De exacte hoogte van de korting op de huurprijs wordt weergegeven in de prijsopbouw van uw boeking en is zichtbaar zodra u het correcte aantal personen invoert.

Kom ik in aanmerking voor korting op mijn boeking? BungalowSpecials biedt diverse Specials aan waarbij u kan profiteren van unieke kortingen. De exacte hoogte van de korting op de huurprijs wordt weergegeven in de prijsopbouw van uw boeking en is zichtbaar zodra u het correcte aantal personen invoert. Afhankelijk van de  periode waarin u boekt, komt u mogelijk in aanmerking voor vroegboekkorting dankzij onze VroegBoekSpecials of last minute korting dankzij onze Last minute Specials.

Bij Jonge Gezinnen Specials is er jonge gezinnenkorting van toepassing. Bij SeniorenSpecials is er sprake van seniorenkorting. Wanneer dit het geval is, wordt er bij het boeken om de geboortedatum van de jongste- of oudste persoon uit het reisgezelschap gevraagd. Dit hoeft niet de hoofdboeker te zijn. Vervolgens wordt de exacte korting berekend. 

Bij SecretSpecials geeft u uw aankomstdatum, de grootte van uw reisgezelschap en uw gewenste park op. Het park selecteert dan zelf een accommodatie voor u. Dit communiceert het park zo spoedig mogelijk aan. Hierbij betaalt u gegarandeerd de laagste prijs voor deze accommodatie.

Bij HuisdierSpecials verblijft tijdens uw bungalowvakantie minimaal 1 huisdier gratis. Bij sommige parken gaat dit om 1 huisdier en in sommige gevallen om 2 huisdieren. Dit is per deelnemend park afhankelijk en wordt in de prijsopbouw gedefinieerd.

ActieSpecials bestaan uit diverse acties waarbij hoge kortingen op uw verblijf worden verstrekt.
Bij Gratis-nachten-Specials betaalt u voor een bepaalde verblijfsduur en verlengt BungalowSpecials uw verblijf door in gratis extra overnachtingen te voorzien. 





Kan ik kortingen combineren? Komt u voor meerdere kortingen in aanmerking? Dan berekenen wij voor u de hoogste korting, zodat u van de maximale korting profiteert.

Informatie over de accommodatie

Kan ik een rookvrije en/of huisdiervrije accommodatie reserveren? Wanneer u zeker wilt zijn van een verblijf in een rook- en/of huisdiervrije accommodatie (bijvoorbeeld vanwege een allergie) raden wij u aan om contact op te nemen met onze Service Desk, zodat onze medewerkers de beschikbaarheid en mogelijkheden voor uw specials wensen kunnen nagaan.

Zijn er accommodaties beschikbaar voor minder validen? Sommige bungalowparken bieden speciale voorzieningen voor minder validen. Niet alle bungalowparken zijn volledig toegankelijk voor minder validen. Wij raden u daarom aan om telefonisch contact op te nemen met onze Service Desk via 078-48 41 72 (lokaal tarief), zodat onze medewerkers de beschikbaarheid en mogelijkheden voo uw speciale wensen kunnen nagaan. 

Zijn huisdieren toegestaan in de accommodatie? Wanneer u een huisdier wenst mee te nemen kunt u op de detailpagina van het betreffende bungalowpark terugvinden of huisdieren zijn toegestaan. Vaak hangt het ook af van het type accommodatie dat u wenst te reserveren, dus raadpleeg ook de detailpagina van de accommodatie van uw keuze.

Voor meer informatie over de huisdiertoegankelijkheid van het bungalowpark van uw keuze kunt u contact opnemen me onze Service Desk via het contactformulier

Beschikt de door mij geboekte accommodatie over een eigen parkeerplaats? De aanwezigheid van een parkeerplaats bij de accommodatie is afhankelijk van het door u geboekte bungalowpark. Een aantal van de aangeboden bungalowparken is geheel autovrij waardoor het vaak niet is toegestaan de auto bij de accommodatie te parkeren. Voor meer informatie over de aanwezigheid van een parkeerplaats kunt u terecht op de detailpagina van het bungalowpark. Vragen? Neem gerust contact op met onze Service Desk. 

Kan er een extra babybed gereserveerd worden in de accommodatie? In veel accommodaties is er standaard een babybed aanwezig, maar dit verschilt per bungalowpark en accommodatietype. Kijk voor de aanwezigheid en eventuale meerprijs van een babybed op de detailpagina van het betreffende accommodatietype. U kunt ook contact opnemen met onze Service Desk. 

Hoe weet ik welke specifieke faciliteiten aanwezig zijn in de accommodatie? De aanwezigheid van bepaalde faciliteiten, zoals een open haard of specifieke keukenapparatuur, zijn afhankelijk per bungalowpark en accommodatietype. Meer informatie over de aanwezigheid van deze specifieke faciliteiten kunt u vinden bij de omschrijving van de accommodatie. U kunt tevens contact opnemen met onze Service Desk.

Voorkeuren, wensen en extra’s

Kan ik mijn huisdier meenemen? Ieder bungalowpark heeft zijn eigen beleid met betrekking tot huisdieren. Sommige bungalowparken laten geen huisdieren toe en in andere gevallen hangt dit af van het geboekte accommodatietype. Daarnaast wordt er in de meeste gevallen een vergoeding gevraagd voor het meebrengen van een huisdier. De kosten hiervoor vindt u terug op de detailpagina van het betreffende bungalowpark en accommodatietype. Neemt u een huisdier mee? Meld dit dan altijd bij uw reservering om problemen (of extra kosten) ter plaatse te voorkomen. 

Voor meer informatie over de huisdiertoegankelijkheid van het bungalowpark van uw keuze kunt u contact opnemen met onze Service Desk via het contactformulier.

Vanaf welke tijd kan ik inchecken? De specifieke tijden waarop u kunt inchecken en uitchecken zijn afhankelijk van het door u geboekte bungalowpark. Deze tijden staan vermeld op de detailpagina van het desbetreffende bungalowpark.

Kan ik een bungalow met een speciale voorkeur reserveren? Het is bij ieder bungalowpark mogelijk een speciale voorkeur door te geven. Bijvoorbeeld voor een specifieke ligging, de aanwezigheid van faciliteiten voor mindervaliden of de voorkeur voor een rookvrije en/of huisdiervrije accommodatie. De mogelijkheden hiervoor verschillen per bungalowpark en accommodatietype. Wij raden u daarom aan om bij een speciale voorkeur contact op te nemen met onze Service Desk via het contactformulier. Onze medewerkers kunnen zo de mogelijkheden voor uw specifieke wensen nagaan.

Kan ik een rookvrije en/of huisdiervrije accommodatie reserveren? Wanneer u zeker wilt zijn van een verblijf in een rook- en/of huisdiervrije accommodatie (bijvoorbeeld vanwege een allergie) raden wij u aan om contact op te nemen met onze Service Desk, zodat onze medewerkers de beschikbaarheid en mogelijkheden voor uw specials wensen kunnen nagaan.

Kan ik een voorkeur opgeven voor de ligging van de accommodatie? Het is bij ieder bungalowpark mogelijk een voorkeur op te geven voor een bepaalde ligging, bijvoorbeeld “dichtbij de parkfaciliteiten”, “aan het water” of “naast elkaar gelegen”. U kunt uw specifieke voorkeur opgeven bij de reservatie door deze te plaatsen bij het kopje “vragen of wensen”. Voor de meeste van dergelijke voorkeuren worden voorkeurskosten in rekening gebracht, welke door het park gefactureerd zullen worden.

Voor meer informatie over de mogelijkheden van uw specifieke wensen kunt u contact opnemen met onze Service Desk. Onze medewerkers kunnen zo de beschikbaarheid en mogelijkheden voor uw speciale voorkeur nagaan.

Kan er een extra babybed gereserveerd worden in de accommodatie? In veel accommodaties is er standaard een babybed aanwezig, maar dit verschilt per bungalowpark en accommodatietype. Kijk voor de aanwezigheid en eventuale meerprijs van een babybed op de detailpagina van het betreffende accommodatietype. U kunt ook contact opnemen met onze Service Desk. 

Kan ik een huisje direct aan het water boeken? Het is bij ieder park mogelijk een voorkeur op te geven voor de ligging aan het water, indien hier ter plaatse voorzieningen voor zijn. U kunt uw specifieke voorkeur opgeven bij de reservering door deze te plaatsen bij het kopje “vragen of wensen”. Voor de meeste van dergelijke voorkeuren worden voorkeurskosten in rekening gebracht, welke door het bungalowpark gefactureerd zullen worden. Voor meer informatie over de aanwezigheid van een (vis)vijver kunt u terecht op de detailpagina van het desbetreffende bungalowpark. 

U kunt tevens contact opnemen met onze Service Desk zodat onze medewerkers de beschikbaarheid en mogelijkheden voor uw speciale voorkeur kunnen nagaan.

Ben ik, bij het boeken van een vuurwerkvrij park, verzekerd van een vuurwerkvrij Oud & Nieuw? Is het door u gekozen park vuurwerkvrij, dan zal het park een vuurwerkvrij-beleid voeren. Helaas kunnen zij echter geen garanties geven over de mate waarin individuele reizigers dit respecteren.

Betalen

Kan ik de kosten voor mijn verblijf vooraf betalen? De verblijfskosten bent u verschuldigd aan het door u geboekte bungalowpark. U bent geen kosten verschuldigd aan BungalowSpecials.be. Vaak ontvangt u na het maken van de reservatie binnen enkele dagen een factuur van het door u geboekte bungalowpark, afhankelijk van de aankomstdatum van uw verblijf. Voor meer informatie over de betaling kunt u direct contact opnemen met het door u geboekte bungalowpark. De contactgegevens van het bungalowpark staan vermeld op de bevestiging die u van BungalowSpecials.be hebt ontvangen.

Wanneer moeten de verblijfskosten van mijn reservatie worden betaald? De betalingsvoorwaarden verschillen per park. Voor meer informatie over de betaling kunt u het beste rechtsreeks contact met het door u geboekte park opnemen. In de meeste gevallen ontvangt u binnen enkele dagen na het maken van uw reservering een factuur van het bungalowpark. Indien er nog voldoende tijd is om de transactie te voldoen dient deze voorafgaand aan het verblijf te worden voldaan aan het bungalowpark. Het park kan ook om een aanbetaling vragen. In de factuur wordt aangegeven op welke wijze u kunt betalen. Neem voor meer informatie over de betaling rechtstreeks contact op met het door u geboekte bungalowpark.

Bevestigen

Wanneer is de reservatie definitief? De reservatie is definitief wanneer u de laatste stap hebt doorlopen en op ‘definitief reserveren’ hebt geklikt. Binnen een half uur ontvang u hiervan per e-mail een bevestiging (en indien gewenst binnen enkele werkdagen per post). Vanaf dit moment kunt u ervan uitgaan dat uw reservatie definitief is.

Let op: Wanneer u binnen een half uur geen e-mail ontvangen hebt, controleer dan uw ongewenste mail. Mocht ook in uw ongewenste mail de bevestiging niet te vinden zijn, dan raden wij u aan direct contact met ons op te nemen. Om u snel te kunnen helpen is het van belang om de volgende gegevens bij de hand te houden: 

* de naam waarop de reservatie is gemaakt;
* de naam van het bungalowpark;
* de aankomstdatum;
* het reservatienummer (indien bekend).

Wanneer ontvang ik een bevestiging van mijn reservatie? Binnen een half uur na het reserveren ontvangt u een bevestiging op het opgegeven e-mailadres en/of postadres. Wanneer u binnen een half uur geen e-mail ontvangen hebt, controleer dan uw ongewenste mail. Mocht ook in uw ongewenste mail de bevestiging niet te vinden zijn, dan raden wij u aan direct contact met ons op te nemen. Om u snel te kunnen helpen is het van belang om de volgende gegevens bij de hand te houden: 

* de naam waarop de reservatie is gemaakt;
* de naam van het bungalowpark;
* de aankomstdatum;
* het reservatienummer (indien bekend).

Wat moet ik doen als ik geen bevestiging heb ontvangen? Wanneer u binnen een half uur geen e-mail ontvangen hebt, controleer dan uw ongewenste mail. Mocht ook in uw ongewenste mail de bevestiging niet te vinden zijn, dan raden wij u aan direct contact met ons op te nemen. Om u snel te kunnen helpen is het van belang om de volgende gegevens bij de hand te houden: 

* de naam waarop de reservatie is gemaakt;
* de naam van het bungalowpark;
* de aankomstdatum;
* het reservatienummer (indien bekend).

Ik heb de reservatie definitief gemaakt, maar er wordt een foutmelding weergegeven. Wat moet ik doen? Wanneer er een foutmelding op de pagina verschijnt nadat u op ‘definitief reserveren’ hebt geklikt, neem dan direct contact op met onze Service Desk via telefoonnummer 078-48 41 72. In de meeste gevallen is de reservatie gelukt, maar is de pagina waar de reservatie bevestigd wordt verlopen. Wanneer u telefonisch contact met ons opneemt, kunnen wij u informeren over de status van uw reservatie.

Wat gebeurt er als het bungalowpark is volgeboekt? Het kan onverhoopt voorkomen dat er sprake is van een overboeking in het bungalowpark. In dit geval nemen wij zo spoedig mogelijk contact met u op en doen wij onze uiterste best een vergelijkbaar en passend alternatief te bieden. U bent uiteraard niet verplicht om op dit aanbod in te gaan. Bij een overboeking en het niet kunnen aanbieden van een alternatief worden alle eventueel vooraf betaalde kosten aan het park teruggestort.

Wijzigen

Is een reservatie naderhand nog te wijzigen? Om een reservatie te wijzigen (bijvoorbeeld naar een andere aankomstdatum) dient u contact op te nemen met onze Service Desk via ons lokale telefoonnummer dat u in uw reservatiebevestiging vindt. Voor gebruik van dit lokale telefoonnummer worden (buiten de kosten van uw telefoongebruik) als vanzelfsprekend geen kosten in rekening gebracht. Wijzigingen zijn altijd op aanvraag en alleen mogelijk indien het bungalowpark hiervoor akkoord geeft. 

BungalowSpecials berekent geen wijzigingskosten. Wel kan het zijn dat het park een extra bedrag in rekening brengt (afhankelijk van het soort wijziging). Mocht het park kosten rekenen, dan worden de kosten vanzelfsprekend altijd met u overlegd.

Hoe kan ik de aankomstdatum van mijn reservatie wijzigen? Wanneer u verhinderd bent op de geboekte datum kunt u contact opnemen met onze Service Desk via ons lokale telefoonnummer dat u in uw reservatiebevestiging vindt. Voor gebruik van dit lokale telefoonnummer worden (buiten de kosten van uw telefoongebruik) als vanzelfsprekend geen kosten in rekening gebracht. Wijzigingen zijn altijd op aanvraag en alleen mogelijk indien het bungalowpark hiervoor akkoord geeft. 

BungalowSpecials berekent geen wijzigingskosten. Wel kan het zijn dat het park een extra bedrag in rekening brengt (afhankelijk van het soort wijziging). Mocht het park kosten rekenen, dan worden de kosten vanzelfsprekend altijd met u overlegd.

Hoe kan ik het aantal personen, het bungalowpark of aantal accommodaties wijzigen? Wijzigingen zijn alleen mogelijk indien het bungalowpark hiervoor akkoord geeft. Wilt u bijvoorbeeld een wijziging brengen in het aantal personen, het aantal accommodaties, het accommodatietype of geboekte bungalowpark? Neem dan contact met onze Service Desk op via ons lokale telefoonnummer dat u in uw reservatiebevestiging vindt. Voro gebruik van dit lokale telefoonnummer worden (buiten de kosten van uw telefoongebruik) als vanzelfsprekend geen kosten in rekening gebracht. 

Annuleren

Hoe kan ik een reservatie annuleren? Via een link in de bevestigingsmail kan de betreffende reservatie worden geannuleerd. Indien u deze e-mail niet hebt bewaard of alleen een bevestigingsbrief hebt ontvangen, kunt u contact met onze Service Desk opnemen.

Let op: het bungalowpark zal in de meeste gevallen annulatiekosten in rekening brengen. De hoogte van het verschuldigde bedrag is afhankelijk van het termijn waarop u annuleert. Wij adviseren om deze reden altijd om bij het maken van een reservatie een annulatieverzekering af te sluiten. Wij adviseren u tevens telefonisch contact op te nemen met onze Service Desk om te informeren of de reservatie gewijzigd kan worden naar een nieuwe datum.

Wat is het verschil tussen annulatievoorwaarden en een annulatieverzekering? Alle bungalowparken hanteren annulatievoorwaarden en deze verschillen per bungalowpark. In deze voorwaarden staat vermeld wanneer het bungalowpark kosten in rekening zal brengen bij een annulatie. Een annulatieverzekering is een verzekering tegen financiële schade ten gevolge van het annuleren van een boeking. Wanneer u bij een annulatie een rekening van het bungalowpark ontvangt kunt u deze, mits de annulatie onder de annulatievoorwaarden valt, declareren bij Allianz Global Assistance.

Kan ik een annulatieverzekering afsluiten? In samenwerking met Allianz Global Assistance biedt BungalowSpecials u de mogelijkheid om tijdens het maken van je reservering een annulatieverzekering af te sluiten. U sluit al een annulatieverzekering af vanaf € 14,00 bij een reservering van 1 tot 6 nachten. Wilt u weten wat de premie is van de annulatieverzekering van uw geboekte reis? Bekijk dan hier de prijstabel. Wij raden u altijd aan om een annulatieverzekering af te sluiten. Wanneer u namelijk niet binnen de annulatievoorwaarden van het park annuleert, kan het park kosten in rekening brengen.

LET OP: Het is helaas niet mogelijk om bij alle vakantieparken een annulatieverzekering via BungalowSpecials af te sluiten. In dat geval kunt u ervoor kiezen om zelfstandig een annulatieverzekering af te sluiten. 

Meer informatie over de annulatievoorwaarden van een park vindt u op de detailpagina van het betreffende park en in uw reservatiebevestiging. Worden er door het park kosten in rekening gebracht? Dan zal Allianz Global Assistance deze kosten vergoeden, als het verzekerd is onder voorwaarden van de annulatieverzekering. Of u aanspraak kunt maken op je annulatieverzekering, wordt bepaald door Allianz Global Assistance. 

Wilt u een claim indienen? Bekijk de vraag ‘Hoe kan ik een claim indienen bij Allianz Global Assistance’ over hoe dit in zijn werk gaat.

Hoe kan ik een claim indienen bij Allianz Global Assistance? Bij het maken van een reservering kunt u ervoor kiezen om een annuleringsverzekering af te sluiten via Allianz Global Assistance. Indien u uw reservering moet annuleren en het park brengt hiervoor kosten in rekening, dan kunt u een claim indienen bij Allianz Global Assistance. Let op: U kunt alleen een claim indienen wanneer u een annuleringsverzekering via BungalowSpecials.nl hebt afgesloten en wanneer uw claim onder de voorwaarden van Allianz Global Assistance valt. Via de volgende link kunt u online uw schade melden. Wilt u de schade op papier melden? Dan kan dat via deze link. Uw reserveringsnummer is uw polisnummer en uw reserveringsbevestiging is het polisblad.

Bungalowspecials.be algemeen

Hoe gaat BungalowSpecials.be om met persoonsgegevens? BungalowSpecials.be respecteert en beschermt de privacy van alle gebruikers van de website en zorgt dat alle persoonsgegevens vertrouwelijk worden behandeld. Wij verzamelen verschillende gegevens waarmee wij de bezoeker een zo optimaal mogelijke dienstverlening bieden. Ook gaan wij zeer zorgvuldig met persoonsgegevens om. Daarnaast verstrekken wij de gegevens in geen geval aan derden. In het privacy statement wordt precies uitgelegd welke gegevens worden verzameld en wat wij met deze gegevens doen.

Hoe kan ik contact opnemen met BungalowSpecials.be? De Service Desk is 7 dagen per week geopend. Kijk hier voor openingstijden en contactmogelijkheden

Waar kan ik terecht met klachten? Klachten betreffende het bungalowpark (accommodatie of de faciliteiten ter plaatse) kunnen het beste ter plekke in het bungalowpark worden gemeld. Het bungalowpark kan op dat moment de klacht in behandeling nemen.

Heeft u een klacht? Dien deze dan zo snel mogelijk in via dit formulier. Klachten kunnen tot uiterlijk 2 maanden na afloop van de reservatie in behandeling worden genomen.

Klachten over onze dienstverlening kunnen worden gemaild naar: klachten@bungalowspecials.be. Wij streven er naar om binnen 2 werkdagen een klacht in behandeling te nemen. Wij reageren uiterlijk binnen 14 dagen inhoudelijk op een klacht. Hiervan wordt een bevestiging gestuurd.

Kan ik na mijn reservatie mij beroepen op het herroepingsrecht? Nee, na een reservatie via BungalowSpecials.be kunt u zich niet beroepen op het herroepingsrecht. Voor diensten waarbij een reservatie van toepassing is (zoals vervoer, horeca en vrijetijdsbesteding) geldt geen bedenktermijn. Het herroepingsrecht is daarop niet van toepassing. Dit betekent dat u niet gebruik kunt maken van het recht om onze producten kosteloos binnen 14 dagen te retourneren. Bekijk ook de algemene voorwaarden van BungalowSpecials.be.

Belangrijke informatie

Betalingswijze
U ontvangt een factuur van het park of u betaalt bij aankomst. De betaalwijze wordt op de bevestiging van het park vermeld.

Annuleringsvoorwaarden
Bij annulering tot 16:00 uur 42 dagen voor aankomst wordt 30% van de reservering in rekening gebracht ? Bij annulering tot 16:00 uur 42 dagen voor aankomst wordt 30% van de reservering in rekening gebracht
Bij annulering tot 16:00 uur 29 dagen voor aankomst wordt 60% van de reservering in rekening gebracht
Bij annulering vanaf 16:00 uur 4 dagen voor aankomst wordt 90% van de reservering in rekening gebracht
Bij annulering tot 16:00 uur op de dag van aankomst wordt het hele bedrag van de reservering in rekening gebracht

Huisdieren
Huisdieren toegestaan

Parkeergelegenheid
Parkeerplaats aanwezig (gratis)

Aantal accommodaties
Dit bungalowpark heeft 90 accommodaties

Check-in
Vanaf 16.00 uur

Check-out
Voor 10.00 uur

Toeristenbelasting
Prijzen zijn exclusief citytax

Contact

Voor vragen over het maken van een reservering of specifieke wensen, lees dan onze
veelgestelde vragen
.

Staat uw vraag er niet tussen; wilt u een reservering maken of wijzigen? Gebruik dan het contactformulier en wij nemen binnen 24 uur contact met u op. Tips ontvangen wij ook graag. Hiervoor kunt u ook het contactformulier gebruiken.

> Contactformulier
> Veelgestelde vragen
Deel uw mening/ervaring!
> Beoordeel ons op TrustPilot