BungalowSpecials.be lanceert Duitse zusterwebsite FerienparkSpecials.de

België, 03 oktober 2013 – Vandaag ziet de nieuwe boekingswebsite FerienparkSpecials.de het licht. Hierdoor kunnen ook Duitsers vanaf nu kennismaken met het ruime assortiment van BungalowSpecials. Ze is – net als zusterwebsite BungalowsSpecials.be – gericht op goedkoop, eenvoudig, en snel boeken van bungalowpark-promo's in binnen- en buitenland. Hierbij staan gebruiksgemak, een ruime keuze en klantvriendelijkheid voorop.

Maatgerichte focus op de Duitse consument

FerienparkSpecials.de maakt Duitse vakantiegangers in staat om gebruik te maken van onze lage prijzen, service en acties. Hierbij wordt ingespeeld op hun specifieke wensen op het gebied van bestemmingen en accommodatietypes etc. Zo is ons huidige aanbod o.a. gericht op heerlijke kustvakanties op Belgische en Nederlandse parken aan zee en in mooie groene gebieden. Dit assortiment wordt dagelijks uitgebreid met vakantieparken in Duitsland, België, Nederland en Luxemburg. Uiteraard biedt FerienparkSpecials.de ook een duidelijk overzicht met accommodatieomschrijvingen, plattegronden en beoordelingen van bezoekers die op een door hen gekozen bungalowpark hebben overnacht.

Over FerienparkSpecials.de

FerienparkSpecials.de maakt gebruik van de expertise en ervaring waarmee haar Belgische zusterlabel BungalowSpecials.be de bungalowvakantiemarkt verovert. Beide websites zijn onderdeel van Bungalow Booker B.V dat in 2005 is opgericht. Vanuit deze onderneming hebben FerienparkSpecials.de, BungalowSpecials.nl en BungalowSpecials.be intensieve samenwerkingsverbanden met meer dan 500 bungalowparken in Duitsland, de Benelux en Frankrijk. Samen met zusteronderneming Hotel Booker B.V. heeft zij 110 medewerkers in dienst. Beide ondernemingen realiseerden in 2012 samen 470.000 boekingen.