Parc Les Etoiles beste bungalowpark van België

De winnaars van de felbegeerde BungalowSpecials Awards zijn bekend!

Haarlem, 23 februari 2015 – Met een gemiddeld beoordelingscijfer van 8,1 is het bungalowpark Parc Les Etoiles in Blaimont, Namen in 2014 door de klanten van BungalowSpecials.be verkozen tot beste bungalowpark van België én beste bungalowpark van de Ardennen. Parc Les Etoiles wordt o.a. gelauwerd om zijn propere vakantiehuizen met prachtige ligging en uitzicht op de Maasvallei. Domein Westhoek in Oostduinkerke werd op zijn beurt uitgeroepen tot ‘Beste bungalowpark aan de Belgische kust’.

Klanten van vakantieaanbieder BungalowSpecials.be konden een jaar lang hun verblijf op een vakantiepark beoordelen op een aantal aspecten, waaronder algemene kenmerken van het park, (locatie van) de accommodatie en vriendelijkheid van het personeel. Het resultaat werd berekend op het gemiddelde van 17 verschillende categorieën.

Efteling tweede keer op rij beste van Nederland

Voor het tweede jaar op rij mag Efteling Bosrijk zich het ‘Beste bungalowpark van Nederland’ noemen. Dankzij de unieke sprookjesachtige omgeving in gekende Efteling-stijl ontving Efteling Bosrijk ook de prijs voor meest sfeervolle bungalowpark.

Volop prijzen voor Landal GreenParks

Ook Landal GreenParks valt volop in de prijzen. Zo is Landal Kasteeldomein de Cauberg uitgeroepen tot meest luxe bungalowpark en krijgt Landal Esonstad de award voor ‘Meest klantvriendelijke park’. Bovendien draagt de gehele keten Landal GreenParks een jaar lang de titel ‘Beste bungalowparkketen van Nederland’. Daarnaast zijn er onder andere prijzen uitgereikt voor het beste Duitse bungalowpark aan Lindner Ferienpark Nürburgring en het beste bungalowpark van de Wadden aan Vakantiepark De Krim Texel.

Beoordelingen bepalen Bungalowpark Winnaars

Alle boekers op BungalowSpecials.be ontvangen na afloop van hun verblijf een uitnodiging om het bezochte bungalowpark te beoordelen. Klanten kunnen dan hun mening geven over het bungalowpark, de omgeving en activiteiten in de buurt. BungalowSpecials publiceert de beoordelingen om vakantiegangers een objectief en onafhankelijk beeld te geven van de bungalowparken op de website, gebaseerd op de oordelen van eerdere boekers.