Avenue du Palais de la Mer, 30240, Le Grau-du-Roi, Frankrijk
Bekijk op kaart

Over het park

  • Nieuw
  • Buitenzwembad
  • Engels
  • Frans

Geniet van een heerlijk verblijf op Residentie Les Floralies II in Le Grau-du-Roi (Frankrijk). U kunt tijdens uw verblijf gebruik maken van de diverse mogelijkheden die het park en/of de omgeving bieden.

Lees alles over het park

Populaire faciliteiten

  • Gratis Wifi
  • Speeltuin
Alle faciliteiten bekijken
Check beschikbaarheid

Appartement

4-persoons appartement Les Floralies II1/13

  1. 30m2
  2. 1 slaapkamer
  3. 1 badkamer
  4. Gratis Wifi
vanaf
200,-
Uitleg prijs

Faciliteiten

Type

  • Oppervlakte 30m²
  • Kindvriendelijk

Algemeen

  • Balkon
  • Betaalde wifi
  • Rookmelder

Slaapkamer(s)

  • 1 slaapkamer
  • Bedden voorzien van dekens
  • Kussens
  • Slaapkamer met een eenpersoonsbed
  • Slaapkamer met een tweepersoonsbed
  • Woonkamer met een 2-persoons slaapbank

Ligging

  • Nabij parkeerplaats

Sanitair

  • 1 badkamer
  • Apart toilet

Tuin/buiten

  • Terras
  • Tuinmeubilair

Woonkamer/Inrichting

  • 1 persoons slaapbank
  • Eethoek
  • Televisie
  • Zithoek

Keuken

  • Keukengerei
  • Koffiezetapparaat
  • Kookplaat (electrisch)
  • Microgolfoven (zonder oven)
  • Oven

Huisregels

  • Huisdieren op aanvraag, Gratis! (Max. 1) i
  • Rookvrij
  • Check-in vanaf 16:00 uur Check-out voor 10:00 uur

Pluspunten van onze gasten

    Prijzen

    Deze prijs geldt voor een 4-persoons appartement Les Floralies II, met als eerste aankomstmogelijkheid , 3 nachten en 4 volwassenen.

    Bij te reserveren extra’s

    • Bedlinnen 10,- per persoon
    • Eindschoonmaak 0,- per accommodatie
    • Handdoekenpakket 6,- per persoon
    • Kinderbed excl. bedlinnen 3,- per stuk per nacht
    • Wi-Fi 5,60 per accommodatie per nacht

    Verplichte toeslagen

    • Reservatiekosten 15,- per reservatie

    Inclusief verplichte toeslagen komt de totaalprijs op 215,- [200,- (Accommodaties)  + 15,- (Verplichte toeslagen)].

    Waarborgsom

    300,-Per accommodatie

    Annulatievoorwaarden

    Bij annulering tot 16:00 uur 43 dagen voor aankomst wordt 10% van de reservering in rekening gebrachti

    Over Residentie Les Floralies II

    Parkfaciliteiten

    Kinderen

    • Speeltuin

    Zwemmen

    • Buitenzwembad

    Gesproken talen

    • Engels
    • Frans

    Belangrijke informatie

    Receptie

    Check-in Vanaf 16.00 uur
    Check-out Voor 10.00 uur
    Openingsuren -
    Vroeger inchecken mogelijk? Nee

    Wi-Fi

    WiFi aanwezig? Gratis

    Restaurant

    Restaurant op het park? Nee

    Huisdieren

    Huisdieren toegestaan Huisdieren op aanvraag i
    Max. 1

    Roken

    Rookvrij vakantiepark? Ja

    Accommodaties

    Aantal accommodaties 2

    Keten

    Interhome

    Adres

    Avenue du Palais de la Mer, 30240, Le Grau-du-Roi, Frankrijk

    Parkinggelegenheid

    Betalingswijze

    De betaling zal afgehandeld worden door het bungalowpark zelf, na het afronden van uw boeking zult u uiterlijk 2 weken voor aankomst van hen een volledige factuur met instructies voor de betaling ontvangen.

    Betalingsvoorwaarden:

    De volgende betaling voorwaarden zijn van toepassing:
    - 50% van de totale reissom dient betaald te zijn binnen 10 dagen na de boeking.
    - 100% van de totale reissom dient betaald te zijn binnen 42 dagen voor aankomst.

    Waarborgsom:
    Dit vakantiepark vereist geen waarborgsom

    Annulatievoorwaarden

    Bij annulering tot 16:00 uur 43 dagen voor aankomst wordt 10% van de reservering in rekening gebracht i

    Toeristenbelasting

    Prijzen zijn exclusief citytax.

    Kaart

    Beoordeling van Residentie Les Floralies II

    Dit bungalowpark is minder dan 2 keer beoordeeld. Om de kwaliteit van de bungalowinformatie te waarborgen en toeval te voorkomen, worden beoordelingen van gasten alleen getoond wanneer er tenminste 2 zijn goedgekeurd.

    Veelgestelde vragen over het bungalowpark

    Park

    Nee, dit is niet mogelijk.

    De receptie is geopend van tot .

    Nee, het park is niet geschikt voor mindervaliden.

    Accommodatie

    Er zijn geen accommodaties die beschikken over een parkeerplaats.

    Huisdieren zijn toegestaan in een aantal accommodaties.

    Nee, het park is geheel rookvrij.

    Er zijn geen geschikte accommodaties voor mindervaliden.

    Nee, u kunt geen voorkeur opgeven voor de ligging van de accommodatie.

    In sommige accommodaties is het mogelijk dat baby's verblijven.

    Er zijn geen accommodaties die beschikken over een openhaard.

    Faciliteiten

    Het park beschikt niet over een restaurant.

    Nee, het park beschikt niet over een subtropisch zwemparadijs.

    Er is geen supermarkt aanwezig.

    Het volgende is aanwezig:
    - Speeltuin

    Nee

    Nee

    Er zijn geen sport- of spelactiviteiten op het park aanwezig.

    Ja, er is wifi in het park aanwezig.

    Het park beschikt niet over wellness faciliteiten.

    Veelgestelde vragen over de reservatie

    Top 10 veelgestelde vragen

    De actuele beschikbaarheid kunt u via onze website controleren op de detailpagina van het door u gekozen bungalowpark. De beschikbaarheid van een accommodatie kan per dag, zelfs per moment, verschillen. Wij raden u aan om bij vragen over de beschikbaarheid contact op te nemen met onze Service Desk.

    Het is bij ieder bungalowpark mogelijk een speciale voorkeur door te geven. Bijvoorbeeld voor een specifieke ligging, de aanwezigheid van faciliteiten voor mindervaliden of de voorkeur voor een rookvrije en/of huisdiervrije accommodatie. De mogelijkheden hiervoor verschillen per bungalowpark en accommodatietype. Wij raden u daarom aan om bij een speciale voorkeur onze Service Desk te contacteren via het contactformulier. Onze medewerkers kunnen zo de mogelijkheden voor uw specifieke wensen nagaan.

    De betalingsvoorwaarden verschillen per park. Zo kan het park u vragen het gehele bedrag als voorschot te betalen, een aanbetaling te doen of het volledige bedrag pas bij aankomst af te rekenen. Als u vragen heeft over de betaling, kunt het beste direct met het vakantiepark contact opnemen. De contactinformatie van het park kunt u vinden onder 'parkinformatie' op de website en op de boekingsbevestiging die u van ons heeft ontvangen. 

    Heeft u een bungalowpark of accommodatie gevonden die aan uw wensen voldoet? Dan kunt u deze zelf via de website reserveren of contact met ons opnemen.

    Wilt u via de website reserveren? Kies dan het bungalowpark en het accommodatietype op de door u gewenste datum en klik op reserveer. Volg alle stappen en uw reservering is zo gemaakt. Binnen een half uur na het reserveren (zowel via het internet als telefonisch) wordt er een e-mail naar u gestuurd ter bevestiging. Het reserveringsnummer geldt als bevestiging. 

    Geen bevestiging ontvangen? Neem dan contact met ons op.

    Binnen een half uur na het reserveren ontvangt u een bevestiging op het opgegeven e-mailadres. Wanneer u binnen een half uur geen e-mail ontvangen hebt, controleer dan uw ongewenste mail. Mocht ook in uw ongewenste mail de bevestiging niet te vinden zijn, dan raden wij u aan direct contact met ons op te nemen. Om u snel te kunnen helpen is het van belang om de volgende gegevens bij de hand te houden:

    * de naam waarop de reservatie is gemaakt;
    * de naam van het bungalowpark;
    * de aankomstdatum;
    * het reservatienummer (indien bekend).

    Wijzigen vanwege het Coronavirus, kijk dan hier > 

    Om een reservatie te wijzigen (bijvoorbeeld naar een andere aankomstdatum) dient u per email via het contactformulier contact op te nemen met onze Service Desk. Wij nemen binnen 24 uur contact met u op. Wijzigingen met betrekking tot het aantal personen, de datum en/of het accommodatietype zijn altijd op aanvraag en alleen mogelijk indien het bungalowpark hiervoor akkoord geeft (afhankelijk van de voorwaarden). 

    BungalowSpecials berekent geen wijzigingskosten. Wel kan het zijn dat het park een extra bedrag in rekening brengt (afhankelijk van het soort wijziging). Mocht het park kosten rekenen, dan worden de kosten vanzelfsprekend altijd met u overlegd.

    Annuleren vanwege het Coronavirus, kijk dan hier > 

    Uw reservatie annuleren, doet u gemakkelijk zelf:

    1. Open uw reservatiebevestiging (deze heeft u via de mail ontvangen)
    2. Ga naar ‘Reservatie annuleren’ en klik op de link
    3. Bevestig dat u uw reservatie wilt annuleren. En klaar is Kees!

    Let op: de reservatie is pas geannuleerd wanneer u alle stappen heeft doorlopen en een annulatiebevestiging heeft ontvangen.

    Goed om te weten: bekijk altijd even de annulatievoorwaarden of het nog mogelijk is om uw reservatie kosteloos te annuleren. Wanneer de annulatievoorwaarden niet meer van toepassing zijn, heeft u geen recht op teruggave van het reeds door u betaalde bedrag. Mocht het vakantiepark alsnog instemmen met het annuleren van uw reservering, moet u er rekening mee houden dat zij hier extra kosten voor kunnen rekenen én het mogelijk is dat u het reeds betaalde bedrag eventueel terug krijgt in de vorm van een voucher.

    Eventuele kosten van een afgesloten reis- en/of annulatieverzekering zijn niet terug te vorderen. Daarnaast worden eventuele transactiekosten nooit teruggestort.

    Alle vakantieparken hanteren annulatievoorwaarden en deze verschillen per vakantiepark. In deze voorwaarden staat vermeld wanneer het vakantiepark kosten in rekening zal brengen bij een annulering.
    Met een annulatieverzekering bent u verzekerd tegen financiële schade ten gevolge van het annuleren van uw reservering, bijv. in geval van ziekte. Wanneer het vakantiepark bij het annuleren kosten in rekening heeft gebracht kunt u deze, mits de annulering onder de voorwaarden van de kortlopende annulatieverzekering valt, declareren bij Allianz Global Assistance.

    De prijzen van de aangeboden accommodaties zijn opgebouwd uit flexibele tarieven. Bungalowparken kunnen 24 uur per dag hun prijzen en beschikbaarheid aanpassen op BungalowSpecials.be. Afhankelijk van de beschikbaarheid kunnen de bungalowparken nog een prijswijziging toepassen op het huidige tarief. De actuele prijzen en beschikbaarheid vindt u terug op de detailpagina van het betreffende bungalowpark.

    De Service Desk is 7 dagen per week geopend. Kijk hier voor openingstijden en contactmogelijkheden. 

    Ieder bungalowpark heeft zijn eigen beleid met betrekking tot huisdieren. Sommige bungalowparken laten geen huisdieren toe en in andere gevallen hangt dit af van het geboekte accommodatietype. Daarnaast wordt er in de meeste gevallen een vergoeding gevraagd voor het meebrengen van een huisdier. De kosten hiervoor vindt u terug op de detailpagina van het betreffende bungalowpark en accommodatietype. Neemt u een huisdier mee? Meld dit dan altijd bij uw reservatie om problemen (of extra kosten) ter plaatse te voorkomen.

    Voor meer informatie over de huisdiertoegankelijkheid van het bungalowpark van uw keuze kunt u contact opnemen met onze Service Desk via het contactformulier.