Landal Kasteeldomein De Cauberg Vakantiepark

Cauberg 29, 6301 BT, Valkenburg, Nederland

Bekijk op kaart

Bungalowpark omschrijving

Landal Kasteeldomein De Cauberg ligt op de befaamde Cauberg in Valkenburg aan de Geul. U bevindt zich hier te midden van de bekende mergelgrotten, vele attracties en bezienswaardigheden.

Highlights

  • Nabij het centrum van Cauberg
  • Heuvelachtig landschap
  • Sauna en wellnessresort Thermae 2000
  vanaf179,-

Ondanks dat de screen in de badkamer kapot ging deed men niet moeilijk en stuurde een... Anoniem - Elburg - Nederland - 13 april 2019

Veelgestelde vragen over het bungalowpark

Park

Kan ik eerder inchecken dan staat aangegeven? Ja, dit is mogelijk. U kunt echter nog niet op uw kamer en het hotel beschikt niet over een bagage opslag.

Wat zijn de openingstijden van de receptie? De receptie is geopend van tot .

Accommodatie

Beschikt de accommodatie over een eigen parkeerplaats? Sommige accommodaties beschikken over een eigen parkeerplaats.

Zijn huisdieren toegestaan in de accommodatie? Huisdieren zijn toegestaan in een aantal accommodaties.

Zijn er rookvrije huisjes beschikbaar? Nee, het park is geheel rookvrij.

Zijn er accommodaties beschikbaar voor minder validen? Er zijn geen geschikte accommodaties voor mindervaliden.

Kan ik een voorkeur opgeven voor de ligging van de accommodatie? Nee, u kunt geen voorkeur opgeven voor de ligging van de accommodatie.

Is het mogelijk dat er een baby in de accommodatie verblijft? In sommige accommodaties is het mogelijk dat baby's verblijven.

Zijn er huisjes beschikbaar met een open haard? Er zijn geen accommodaties die beschikken over een openhaard.

Faciliteiten

Is er een restaurant op het park aanwezig? Het park beschikt over de volgende restaurants:
- Restaurant

Beschikt het park over een subtropisch zwemparadijs? Nee, het park beschikt niet over een subtropisch zwemparadijs.

Is er een supermarkt aanwezig op het park? Het volgende is aanwezig:
- Mini-market

Wat voor faciliteiten zijn er voor kinderen? Het volgende is aanwezig:
- Speeltuin
- Kinderboerderij/dierenweide
- Spelotheek

Kan ik fietsen huren op het park? Ja

Beschikt het park over vismogelijkheden? Nee

Welke sport- en spelactiviteiten zijn er op het park aanwezig? Het volgende is aanwezig:
- Fietsverhuur
- Tafeltennis
- Jeu de boules
- Mountainbike verhuur

Is er (draadloos) Internet aanwezig op het park? Ja, er is wifi in het park aanwezig.

Beschikt het park over wellness-faciliteiten zoals een Sauna? Het park beschikt niet over wellness faciliteiten.

Veelgestelde vragen over de reservatie

Top 10 veelgestelde vragen

Hoe gaat de reservatie in zijn werk? Heeft u een bungalowpark of accommodatie gevonden die aan uw wensen voldoet? Dan kunt u deze zelf via de website reserveren of contact met ons opnemen.

Wilt u via de website reserveren? Kies dan het bungalowpark en het accommodatietype op de door u gewenste datum en klik op reserveer. Volg alle stappen en uw reservering is zo gemaakt. Binnen een half uur na het reserveren (zowel via het internet als telefonisch) wordt er een e-mail naar u gestuurd ter bevestiging. Het reserveringsnummer geldt als bevestiging. 

Geen bevestiging ontvangen? Neem dan contact met ons op.

Wanneer ontvang ik een bevestiging van mijn reservatie? Binnen een half uur na het reserveren ontvangt u een bevestiging op het opgegeven e-mailadres. Wanneer u binnen een half uur geen e-mail ontvangen hebt, controleer dan uw ongewenste mail. Mocht ook in uw ongewenste mail de bevestiging niet te vinden zijn, dan raden wij u aan direct contact met ons op te nemen. Om u snel te kunnen helpen is het van belang om de volgende gegevens bij de hand te houden:

* de naam waarop de reservatie is gemaakt;
* de naam van het bungalowpark;
* de aankomstdatum;
* het reservatienummer (indien bekend).

Is een reservatie naderhand nog te wijzigen? Om een reservatie te wijzigen (bijvoorbeeld naar een andere aankomstdatum) dient u contact op te nemen met onze Service Desk via ons lokale telefoonnummer dat u in uw reservatiebevestiging vindt. Voor gebruik van dit lokale telefoonnummer worden (buiten de kosten van uw telefoongebruik) als vanzelfsprekend geen kosten in rekening gebracht. Wijzigingen zijn altijd op aanvraag en alleen mogelijk indien het bungalowpark hiervoor akkoord geeft. 

BungalowSpecials berekent geen wijzigingskosten. Wel kan het zijn dat het park een extra bedrag in rekening brengt (afhankelijk van het soort wijziging). Mocht het park kosten rekenen, dan worden de kosten vanzelfsprekend altijd met u overlegd.

Hoe kan ik een reservatie annuleren? Via een link in de bevestigingsmail kan de betreffende reservatie worden geannuleerd. Indien u deze e-mail niet hebt bewaard of alleen een bevestigingsbrief hebt ontvangen, kunt u contact met onze Service Desk opnemen. Let op: de reservatie is pas geannuleerd wanneer u een annulatiebevestiging hebt ontvangen.

Let op: het bungalowpark zal in de meeste gevallen annulatiekosten in rekening brengen. De hoogte van het verschuldigde bedrag is afhankelijk van het termijn waarop u annuleert. Wij adviseren om deze reden altijd om bij het maken van een reservatie een annulatieverzekering af te sluiten. Wij adviseren u tevens telefonisch contact op te nemen met onze Service Desk om te informeren of de reservatie gewijzigd kan worden naar een nieuwe datum.

Wat is het verschil tussen annulatievoorwaarden en een annulatieverzekering? Alle bungalowparken hanteren annulatievoorwaarden en deze verschillen per bungalowpark. In deze voorwaarden staat vermeld wanneer het bungalowpark kosten in rekening zal brengen bij een annulatie. Een annulatieverzekering is een verzekering tegen financiële schade ten gevolge van het annuleren van een boeking. Momenteel biedt BungalowSpecials geen annulatieverzekering aan. U bent natuurlijk vrij om er zelf eentje af te sluiten bij een externe partij. 

Prijzen en beschikbaarheid van accommodaties kunnen per dag verschillen; hoe kan dat? De prijzen van de aangeboden accommodaties zijn opgebouwd uit flexibele tarieven. Bungalowparken kunnen 24 uur per dag hun prijzen en beschikbaarheid aanpassen op BungalowSpecials.be. Afhankelijk van de beschikbaarheid kunnen de bungalowparken nog een prijswijziging toepassen op het huidige tarief. De actuele prijzen en beschikbaarheid vindt u terug op de detailpagina van het betreffende bungalowpark.

Hoe kan ik BungalowSpecials.be contacteren? De Service Desk is 7 dagen per week geopend. Kijk hier voor openingstijden en contactmogelijkheden. 

Kan ik een bungalow met een speciale voorkeur reserveren? Het is bij ieder bungalowpark mogelijk een speciale voorkeur door te geven. Bijvoorbeeld voor een specifieke ligging, de aanwezigheid van faciliteiten voor mindervaliden of de voorkeur voor een rookvrije en/of huisdiervrije accommodatie. De mogelijkheden hiervoor verschillen per bungalowpark en accommodatietype. Wij raden u daarom aan om bij een speciale voorkeur onze Service Desk te contacteren via het contactformulier. Onze medewerkers kunnen zo de mogelijkheden voor uw specifieke wensen nagaan.

Wanneer moeten de verblijfskosten van mijn reservatie worden betaald? De betalingsvoorwaarden verschillen per park. Zo kan het park u vragen het gehele bedrag als voorschot te betalen, een aanbetaling te doen of het volledige bedrag pas bij aankomst af te rekenen. Als u vragen heeft over de betaling, kunt het beste direct met het vakantiepark contact opnemen. De contactinformatie van het park kunt u vinden onder 'parkinformatie' op de website en op de boekingsbevestiging die u van ons heeft ontvangen. 

Kan ik mijn huisdier meenemen? Ieder bungalowpark heeft zijn eigen beleid met betrekking tot huisdieren. Sommige bungalowparken laten geen huisdieren toe en in andere gevallen hangt dit af van het geboekte accommodatietype. Daarnaast wordt er in de meeste gevallen een vergoeding gevraagd voor het meebrengen van een huisdier. De kosten hiervoor vindt u terug op de detailpagina van het betreffende bungalowpark en accommodatietype. Neemt u een huisdier mee? Meld dit dan altijd bij uw reservatie om problemen (of extra kosten) ter plaatse te voorkomen.

Voor meer informatie over de huisdiertoegankelijkheid van het bungalowpark van uw keuze kunt u contact opnemen met onze Service Desk via het contactformulier.

Belangrijke informatie

Betalingswijze
De betaling zal afgehandeld worden door het bungalowpark zelf, na het afronden van uw boeking zult u van hen een volledige factuur met instructies voor de betaling ontvangen.

Betalingsvoorwaarden:
- 30% van de totale reissom dient betaald te zijn binnen 14 dagen na de boeking.
- 100% van de totale reissom dient betaald te zijn binnen 56 dagen voor aankomst.

Annulatievoorwaarden
Bij annulering tot 15:00 uur 28 dagen voor aankomst wordt 30% van de reservering in rekening gebracht ?

Huisdieren
Huisdieren toegestaan (à € 5.50 per huisdier per nacht)

Parkinggelegenheid
Parkeerplaats aanwezig (gratis)

Aantal accommodaties
Dit bungalowpark heeft 201 accommodaties

Check-in
Vanaf 15.00 uur

Check-out
Voor 10.30 uur

Toeristenbelasting
Prijzen zijn exclusief citytax

Contact

Voor vragen over het maken van een reservering of specifieke wensen, lees dan onze
veelgestelde vragen
.

Staat uw vraag er niet tussen; wilt u een reservering maken of wijzigen? Gebruik dan het contactformulier en wij nemen uiterlijk binnen 2 dagen contact met u op. Tips ontvangen wij ook graag. Hiervoor kunt u ook het contactformulier gebruiken.

> Contactformulier
> Veelgestelde vragen
Deel uw mening/ervaring!
> Beoordeel ons op TrustPilot