Klantendienst

Top 10 veelgestelde vragen

De prijzen van de aangeboden accommodaties zijn opgebouwd uit flexibele tarieven. Bungalowparken kunnen 24 uur per dag hun prijzen en beschikbaarheid aanpassen op BungalowSpecials.be. Afhankelijk van de beschikbaarheid kunnen de bungalowparken nog een prijswijziging toepassen op het huidige tarief. De actuele prijzen en beschikbaarheid vindt u terug op de detailpagina van het betreffende bungalowpark.

De Service Desk is 7 dagen per week geopend. Kijk hier voor openingstijden en contactmogelijkheden. 

Ieder bungalowpark heeft zijn eigen beleid met betrekking tot huisdieren. Sommige bungalowparken laten geen huisdieren toe en in andere gevallen hangt dit af van het geboekte accommodatietype. Daarnaast wordt er in de meeste gevallen een vergoeding gevraagd voor het meebrengen van een huisdier. De kosten hiervoor vindt u terug op de detailpagina van het betreffende bungalowpark en accommodatietype. Neemt u een huisdier mee? Meld dit dan altijd bij uw reservatie om problemen (of extra kosten) ter plaatse te voorkomen.

Voor meer informatie over de huisdiertoegankelijkheid van het bungalowpark van uw keuze kunt u contact opnemen met onze Service Desk via het contactformulier.

Heeft u een bungalowpark of accommodatie gevonden die aan uw wensen voldoet? Dan kunt u deze zelf via de website reserveren of contact met ons opnemen.

Wilt u via de website reserveren? Kies dan het bungalowpark en het accommodatietype op de door u gewenste datum en klik op reserveer. Volg alle stappen en uw reservering is zo gemaakt. Binnen een half uur na het reserveren (zowel via het internet als telefonisch) wordt er een e-mail naar u gestuurd ter bevestiging. Het reserveringsnummer geldt als bevestiging. 

Geen bevestiging ontvangen? Neem dan contact met ons op.

Wijzigen vanwege het Coronavirus, kijk dan hier > 

Om een reservatie te wijzigen (bijvoorbeeld naar een andere aankomstdatum) dient u per email via het contactformulier contact op te nemen met onze Service Desk. Wij nemen binnen 24 uur contact met u op. Wijzigingen met betrekking tot het aantal personen, de datum en/of het accommodatietype zijn altijd op aanvraag en alleen mogelijk indien het bungalowpark hiervoor akkoord geeft (afhankelijk van de voorwaarden). 

BungalowSpecials berekent geen wijzigingskosten. Wel kan het zijn dat het park een extra bedrag in rekening brengt (afhankelijk van het soort wijziging). Mocht het park kosten rekenen, dan worden de kosten vanzelfsprekend altijd met u overlegd.

Alle vakantieparken hanteren annulatievoorwaarden en deze verschillen per vakantiepark. In deze voorwaarden staat vermeld wanneer het vakantiepark kosten in rekening zal brengen bij een annulering.
Met een annulatieverzekering bent u verzekerd tegen financiële schade ten gevolge van het annuleren van uw reservering, bijv. in geval van ziekte. Wanneer het vakantiepark bij het annuleren kosten in rekening heeft gebracht kunt u deze, mits de annulering onder de voorwaarden van de kortlopende annulatieverzekering valt, declareren bij Allianz Global Assistance.

De actuele beschikbaarheid kunt u via onze website controleren op de detailpagina van het door u gekozen bungalowpark. De beschikbaarheid van een accommodatie kan per dag, zelfs per moment, verschillen. Wij raden u aan om bij vragen over de beschikbaarheid contact op te nemen met onze Service Desk.

Het is bij ieder bungalowpark mogelijk een speciale voorkeur door te geven. Bijvoorbeeld voor een specifieke ligging, de aanwezigheid van faciliteiten voor mindervaliden of de voorkeur voor een rookvrije en/of huisdiervrije accommodatie. De mogelijkheden hiervoor verschillen per bungalowpark en accommodatietype. Wij raden u daarom aan om bij een speciale voorkeur onze Service Desk te contacteren via het contactformulier. Onze medewerkers kunnen zo de mogelijkheden voor uw specifieke wensen nagaan.

De betalingsvoorwaarden verschillen per park. Zo kan het park u vragen het gehele bedrag als voorschot te betalen, een aanbetaling te doen of het volledige bedrag pas bij aankomst af te rekenen. Als u vragen heeft over de betaling, kunt het beste direct met het vakantiepark contact opnemen. De contactinformatie van het park kunt u vinden onder 'parkinformatie' op de website en op de boekingsbevestiging die u van ons heeft ontvangen. 

Binnen een half uur na het reserveren ontvangt u een bevestiging op het opgegeven e-mailadres. Wanneer u binnen een half uur geen e-mail ontvangen hebt, controleer dan uw ongewenste mail. Mocht ook in uw ongewenste mail de bevestiging niet te vinden zijn, dan raden wij u aan direct contact met ons op te nemen. Om u snel te kunnen helpen is het van belang om de volgende gegevens bij de hand te houden:

* de naam waarop de reservatie is gemaakt;
* de naam van het bungalowpark;
* de aankomstdatum;
* het reservatienummer (indien bekend).

Annuleren vanwege het Coronavirus, kijk dan hier > 

Uw reservatie annuleren, doet u gemakkelijk zelf:

1. Open uw reservatiebevestiging (deze heeft u via de mail ontvangen)
2. Ga naar ‘Reservatie annuleren’ en klik op de link
3. Bevestig dat u uw reservatie wilt annuleren. En klaar is Kees!

Let op: de reservatie is pas geannuleerd wanneer u alle stappen heeft doorlopen en een annulatiebevestiging heeft ontvangen.

Goed om te weten: bekijk altijd even de annulatievoorwaarden of het nog mogelijk is om uw reservatie kosteloos te annuleren. Wanneer de annulatievoorwaarden niet meer van toepassing zijn, heeft u geen recht op teruggave van het reeds door u betaalde bedrag. Mocht het vakantiepark alsnog instemmen met het annuleren van uw reservering, moet u er rekening mee houden dat zij hier extra kosten voor kunnen rekenen én het mogelijk is dat u het reeds betaalde bedrag eventueel terug krijgt in de vorm van een voucher.

Eventuele kosten van een afgesloten reis- en/of annulatieverzekering zijn niet terug te vorderen. Daarnaast worden eventuele transactiekosten nooit teruggestort.