Klantendienst

Meest gestelde vragen

De actuele beschikbaarheid van een accommodatie kunt u via onze website controleren op de pagina van het door u gekozen vakantiepark. De beschikbaarheid van een accommodatie kan per dag, en zelfs per moment, verschillen. Indien er geen accommodaties worden getoond op de door u gekozen datum, zijn er geen accommodaties beschikbaar.

Ja, u kunt tijdens het reserveren meerdere voorkeuren aangeven, bijvoorbeeld voor een bepaald huisnummer of een bepaalde ligging op het vakantiepark. Ook specifieke extra’s zoals een bad of douchecabine vallen hieronder.  

Uw verzoek zal naar het vakantiepark worden verzonden zodat zij op de hoogte zijn. Let wel: hoewel het vakantiepark ten alle tijden rekening zal proberen te houden met uw wensen, is een voorkeur geen garantie. Voor welke voorkeuren u moet bijbetalen en voor welke niet, verschilt per vakantiepark. Sommige voorkeuren zijn al extra bij te reserveren in het reservatieproces. 

Indien uw voorkeur van medisch belang is, adviseren wij u om hier vooraf contact met onze klantendienst over op te nemen.

De betalingsvoorwaarden verschillen per vakantiepark. In de meeste gevallen bent u de verblijfskosten verschuldigd aan het door u gekozen vakantiepark. U bent dus geen kosten verschuldigd aan BungalowSpecials. 

Vaak ontvangt u binnen enkele dagen na het maken van uw reservatie een factuur met betaalinstructies van het door u gekozen vakantiepark. Afhankelijk van uw aankomstdatum, dient de transactie voorafgaand aan het verblijf te worden voldaan aan het vakantiepark. Het vakantiepark kan ook om een aanbetaling vragen. 

Voor meer informatie over de betaling kunt u het beste rechtstreeks contact opnemen met het betreffende vakantiepark. De contactgegevens van het vakantiepark staan vermeld op de reservatiebevestiging die u van BungalowSpecials heeft ontvangen.